Klachten en feedback

Carnisse Mondzorg streeft naar een maximale klanttevredenheid. Wij doen alles wat in ons vermogen ligt om u de best mogelijke zorg te bieden. Desondanks kan het toch voorkomen dat u niet tevreden bent. Misschien vindt u dat u onjuist of onzorgvuldig geïnformeerd of behandeld bent, of bent u niet tevreden met de uitkomst van een behandeling. Natuurlijk kan het ook voorkomen dat u juist wél heel tevreden bent. Hoe dan ook: laat het ons weten!

Wat u kunt doen als u niet tevreden bent

Uit ervaring weten wij dat zo’n probleem het beste wordt opgelost door een persoonlijk gesprek aan te gaan met uw behandelaar. Neem contact met ons op voor een afspraak, zodat wij uw klacht kunnen horen. Zo kunnen wij u uitleggen waarom iets op een bepaalde manier gedaan is. Samen met u zoeken we dan naar een oplossing.

Het persoonlijk gesprek heeft uw klacht niet opgelost.

Na een persoonlijk gesprek met uw behandelaar bent u misschien nog niet tevreden. Wanneer u van mening bent dat het probleem onvoldoende is opgelost, kunt u dat schriftelijk kenbaar maken bij het management. Dit kan door middel van het klachtenformulier. U krijgt de mogelijkheid een toelichting te geven, waarna de klacht verder wordt onderzocht. Vervolgens ontvangt u schriftelijk bericht.

U komt er met ons niet uit

Hebt u het gevoel dat uw klacht door ons niet naar tevredenheid wordt opgelost, dan kunt zich wenden tot de klachtencommissie van de KNMT. Dat is de Koninklijke Nederlandse Maatschappij ter Bevordering van de Tandheelkunde. De KNMT is gevestigd te Nieuwegein. Meer informatie vind u in de patiënten-informatiefolder klachtenregeling tandartsen.

Klachtenformulier